wtorek, 17 listopada 2015

O mnie

[ © Anna Patan http://www.fotoform.com.pl]

Na imię mam Jola. Rocznik '83. Od kilku lat zawodowo zajmuję się logistyką, a czas wolny dzielę między moje pasje: projektowanie graficzne, fotografię oraz wojaże. Podróżuję od kiedy pamiętam (a najdalej pamięcią sięgam do 1987 roku kiedy to rodzice zabrali mnie do Wilna). W wieku szkolnym, niemal każde wakacje spędzałam na Kaszubach, Mazurach lub na Podlasiu. W liceum rozpoczęła się moja przygoda ze spływami kajakowymi oraz z żeglowaniem po mazurskich jeziorach i Bałtyku. Dzięki programowi Work&Travel, bez nadszarpnięcia studenckiego budżetu, po kilku miesiącach pracy na Cape Cod ( w stanie Massachusetts) wyruszyłam w podróż po zachodnim wybrzeżu USA.  
Mimo upływu lat, regularnie pakuję plecak i ruszam ku przygodzie. Docieram do najróżniejszych zakątków Polski, odkrywam też uroki innych ( bliskich i dalekich) państw. Odwiedziłam ponad 25 krajów na czterech kontynentach. 
Jestem stworzeniem zimnolubnym, ceniącym sobie kontakt z naturą, dlatego klimat północny odpowiada mi najbardziej. Nie oznacza to wcale, że od czasu do czasu nie wyruszam w cieplejsze regiony naszego globu. Podczas niektórych wypraw piszę dzienniki z podróży, które podczas jednego z wyjazdów przemianowane zostały na kłamiętniki z podróży i tak już zostało. Na podstawie tych zapisków publikuję swoje subiektywne wrażenia z odwiedzonych miejsc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz